De ce este util un blog de companie?

De ce este util un blog de companie?

Merită să încep un blog pentru afacerea mea?

Dacă vă întrebați la ce este util un blog de companie și dacă merită să începeți unul, ați ajuns în locul potrivit.

Probabil ați văzut că multe companii mari întrețin o secțiune de blog pe site-ul lor unde publică articole noi în mod regulat. Fac acest lucru cu un motiv bine întemeiat. De fapt mai multe motive.

În acest articol vom vorbi despre acestea.

Pe scurt, acestea sunt cele mai importante motive pentru care merită aveți un blog pentru afacerea dumneavoastră.

La ce ajută un blog pentru companie?

1. Mai mulți vizitatori pe site

Mai mult conținut de calitate poate atrage, inevitabil, mai mulți vizitatori pe site. Și nu orice vizitatori, ci oameni care sunt interesați de subiectul pe care l-au căutat și care găsesc răspunsul la voi.

Altfel spus, potențiali clienți și implicit oameni care află despre voi.

Tocmai din acest motiv, un blog de companie este și cel mai la îndemănă tool pentru brand awareness. Mai mulți vizitatori pe site, mai mulți potențiali clienți. Nimic de pierdut.

2. Clienții pot înțelege mai bine ce le oferiți

Blogul dă voce afacerii tale. Ceea ce ați scris succint în paginile site-ului din motive evidente, puteți detalia prin postările de pe blog.

Blogul poate "răspunde" la întrebările frecvente ale clienților.

Astfel puteți explica cum funcționează produsele/serviciile pe care le oferiți, care sunt beneficiile lor și cum pot aduce ele valoare în viețile sau în afacerile celorlalți.

3. Crește încrederea în companie

Fiecare este specialist în domeniul lui, pe care îl cunoaște foarte bine. Însă de multe ori oamenii care ne vizitează site-ul nu au cum să-și dea seama de asta la prima vedere.

Blogul vă dă ocazia să vă arătați expertiza în domeniu.

Povestind vizitatorilor despre situațiile cu care vă întâlniți, soluțiile pe care le oferiți și cum ele pot aduce valoare în viețile lor, deveniți o autoritate în domeniu, iar oameni vă vor da votul de încredere.

Odată ajunși pe site-ul dumneavoastră, fiți siguri că vor reveni pentru soluțiile și produsele pe care le oferiți, atunci când vor avea nevoie de ele.

4. O poziție mai bună în Google

Google folosește un algoritm complex prin care anumite site-uri sunt poziționate mai sus în căutări iar altele mai jos. Mai simplu spus, cat de ușor te găsesc clienții pe Google.

Unul dintre aspectele care contează este actualizarea conținutului pe site.

Cu ajutorul unui blog cu conținut nou, original și relevant puteți face exact acest lucru. Internetul este o jungă iar cel ce se ocupă mai bine de site-ul său are mai mari șanse să ajungă mai sus în căutări.

5. Apropiere și interacțiune

Blogul este partea mai "personală" a afacerii tale. Este locul propice în care să-ți exprimi părerile, previziunile din domeniu, un loc în care să inviți la interacțiune cu cei interesați.

Prin distribuirea blogurilor pe rețelele sociale inviți oamenii să se apropie de tine.

Un blog de companie bine întreținut are și rolul de a apropia publicul țintă de afacerea dumneavoastră. Clienții au ocazia să vadă oamenii din spatele companiei și li se va părea mai ușor să vă abordeze și să interacționeze cu dumneavoastră.

Mai mult, vor vedea că vă dați interesul și încercați să fiți cei mai buni din domeniu. Iar asta nu se uită ușor.

Concluzia

Există mult mai multe motive pentru care merită să aveți un blog de companie cu articole la zi. Printre altele, tot pe blog puteți povesti despre ultimele realizări, proiectele în care sunteți implicați sau cele mai noi produse sau servicii. Orice e nou în companie și de interes.

Iar dacă privim partea financiară a investiției, gândiți-vă că dacă un singur articol de pe blog v-a adus un client, el și-a făcut treaba și a meritat banii.

Un blog de companie este util din foarte multe motive. El este vocea companiei dumneavoastră în medium online. Ceea ce spune această voce și mai ales cum spune, lăsați în seama noastră.

De ce este util un blog de companie? cateva motive sa incepi o sectiune de blog pentru afacerea ta - ONE POINT MEDIA


Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *